Gündem

Tekin: Birlikte atılan her adımın eğitim yolculuğumuza güç kattığına inanıyorum

|
Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, Sakarya'da öğretmenlerle birlikte doğa yürüyüşü yaparak sohbet ettiklerini ve bu paylaşımların eğitim yolculuğunu güçlendirdiğini bildirdi.
Tekin: Birlikte atılan her adımın eğitim yolculuğumuza güç kattığına inanıyorum

Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, öğretmenlerle gerçekleştirdiği sosyal faaliyete, Sakarya Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğü parkurundaki etkinliğe ve eğitim camiası arasındaki iletişimin önemine ilişkin bir açıklama yaptı.

Sabah programına ilişkin detayları paylaşan Tekin, "Güne Sakarya’da, doğanın kalbinde öğretmenlerimizle yürüyerek başladık. Sakarya Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğümüzün parkurunda hem yürüdük hem hasbihal ettik" dedi.

Bakan Tekin, birliktelik mesajını vurgulayarak "Birlikte atılan her adımın, paylaşılan her sohbetin eğitim yolculuğumuza güç kattığına inanıyorum. Doğayla iç içe, muhabbetle dolu güzel bir sabah oldu” ifadelerini kullandı.

Tekin: Birlikte atılan her adımın eğitim yolculuğumuza güç kattığına inanıyorum

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.