Gündem

Uraloğlu, AK Parti 33'üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’na katıldı

|
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, AK Parti 33'üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı için Sapanca'da bulunduklarını belirterek, Türkiye Yüzyılı vizyonu doğrultusunda atılacak adımların değerlendirildiğini ifade etti.
Uraloğlu, AK Parti 33'üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’na katıldı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, yaptığı açıklamada, AK Parti 33'üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı için Sapanca'da olduklarını duyurdu.

Uraloğlu, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın liderliğinde çeyrek asırlık istişare geleneğini sürdürdüklerini belirterek, Türkiye Yüzyılı vizyonunu ileriye taşıyacak adımların toplantıda hep birlikte değerlendirildiğini ifade etti.

 
 
Uraloğlu, AK Parti 33'üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’na katıldı

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.