Gündem

Tugay: Göztepe’de 5'inci ücretsiz spor istasyonu hizmete açıldı

|
İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, kent genelinde ücretsiz spor istasyonlarının yaygınlaştırıldığını belirterek Göztepe’de 5'inci spor istasyonu ve yeni tenis kortunun hizmete açıldığını duyurdu.
Tugay: Göztepe’de 5'inci ücretsiz spor istasyonu hizmete açıldı

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, şehrin dört bir yanında ücretsiz spor istasyonlarının hayata geçirildiğini bildirdi.

Tugay, Göztepe’de 5'inci spor istasyonu ile yeni tenis kortunun vatandaşların kullanımına açıldığını ifade etti.

Spor istasyonlarında futbol, basketbol, voleybol ve fitness gibi farklı branşlara ait ekipmanların ücretsiz olarak kullanılabildiğini aktaran Tugay, vatandaşların çeşitli spor dallarını deneyimleme imkanı bulduğunu belirtti.

Tugay: Göztepe’de 5'inci ücretsiz spor istasyonu hizmete açıldı

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.