Karadağ Başbakanı Spajic, otoyol projelerine ilişkin yaptığı değerlendirmede, Kasım 2023 itibarıyla projelerin yeniden ele alındığını ve önemli ilerlemeler kaydedildiğini belirtti.
Spajic, önceki dönemlerden tamamlanmış bir proje devralmadıklarını ifade ederek, otoyol çalışmalarının sıfırdan başlatıldığını söyledi.
Sürecin 19 bölümden oluştuğunu belirten Spajic, birçok kavramsal çözüm ve proje aşamasının tamamlandığını, bazı ana projeler ile uygulama süreçlerine geçildiğini aktardı.
Başbakan Spajic, çalışmaların Avrupa standartlarına uygun şekilde yürütüldüğünü, ihalelerde şeffaflık ilkesinin esas alındığını ve uluslararası anlaşmalar ile garantiler doğrultusunda devlet için en uygun maliyet ve kalite dengesinin hedeflendiğini ifade etti.


Yorum Yazın