Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu, karne alan öğrencileri tebrik ederek yaz tatilini dinlenme ve açık havada vakit geçirme önerisinde bulundu. Memişoğlu, öğrencilere sağlıklı ve neşeli bir tatil diledi.
Yorum yazarak
topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Yorum Yazın