Yaşam

İzmir’de muharrem ayı kapsamında 11 bin kişiye aşure ikram edildi

|
İzmir Büyükşehir Belediyesi, muharrem ayı dolayısıyla kentin dört farklı noktasında yaklaşık 11 bin kişiye aşure dağıttı. Etkinlik kapsamında vatandaşlara ücretsiz ulaşım desteği de sağlandı.
İzmir’de muharrem ayı kapsamında 11 bin kişiye aşure ikram edildi

İzmir Büyükşehir Belediyesi, muharrem ayının birlik, dayanışma ve paylaşma geleneği kapsamında kent genelinde aşure ikramı gerçekleştirdi.

Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı tarafından Konak Meydanı, Buca Şirinyer Meydanı, Karşıyaka Vapur İskelesi ve Bornova Metro İstasyonu çıkışında kurulan stantlarda vatandaşlara aşure dağıtıldı. Etkinlik kapsamında yaklaşık 10 bin 500 ila 11 bin kişiye ikram yapıldı.

Aşurelerin belediye aşçılarının hazırladığı, farklı noktalarda sunumun gerçekleştirildiği ve organizasyona belediye yetkililerinin de katıldığı belirtildi.

Etkinlik kapsamında ayrıca ihtiyaç sahibi vatandaşların bulunduğu bazı mahallelerde ücretsiz ulaşım desteği sağlandı.

İzmir’de muharrem ayı kapsamında 11 bin kişiye aşure ikram edildi

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.