Dünya

Baqaei: ABD’nin yaklaşımı güveni zedeliyor

|
İran Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Esmaeil Baqaei, ABD ile ilişkiler ve imzalanan mutabakat zaptına ilişkin konuştu.
Baqaei: ABD’nin yaklaşımı güveni zedeliyor

İran Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Esmaeil Baqaei, ABD’nin İran halkına yönelik yaklaşımında “dürüstlükten uzak” bir tutum sergilediğini öne sürerek, diplomatik sürecin iyi niyetle yürütülmesine rağmen geçmiş deneyimlerin ciddi şüpheler doğurduğunu ifade etti.

İran’ın dayatılan savaşı sona erdirmek amacıyla mutabakat zaptına imza attığını belirten Baqaei, buna rağmen taraflar arasındaki güven sorununun devam ettiğini söyledi.

Baqaei, ABD’li yetkililerin çelişkili açıklamalarının süreci olumsuz etkilediğini dile getirerek, “karşılıklı taahhütlerin yerine getirilmesi ve metne aykırı yorumlardan kaçınılması gerekir” ifadelerini kullandı.

Sözcü, İran’ın geçmiş deneyimler nedeniyle süreci dikkatle takip edeceğini ve adımlarını buna göre atacağını kaydetti.

Baqaei: ABD’nin yaklaşımı güveni zedeliyor

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.