Gündem

Bakan Uraloğlu, KKTC heyetini ağırladı

|
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti (KKTC) heyetiyle Ankara’da bir araya geldi.
Bakan Uraloğlu, KKTC heyetini ağırladı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti (KKTC) heyetiyle Ankara’da bir araya geldi.

Görüşmeye, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Başbakan Yardımcısı, Turizm, Kültür, Gençlik ve Çevre Bakanı Fikri Ataoğlu, Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı ile KKTC Ankara Büyükelçisi İsmet Korukoğlu da katıldı.

Bakan Uraloğlu,"Türkiye ile Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti arasındaki sarsılmaz bağlarımızı daha da güçlendirmek için çalışmaya devam edeceğiz." ifadelerine yer verdi.

Bakan Uraloğlu, KKTC heyetini ağırladı

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.