Gündem

Bakan Ersoy, turizm sektörü temsilcileriyle toplantıya katıldı

|
Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, turizm sektörünün önde gelen sivil toplum kuruluşu temsilcileriyle Bakanlıkta gerçekleştirilen toplantıya katıldı.
Bakan Ersoy, turizm sektörü temsilcileriyle toplantıya katıldı

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, turizm sektörünün önde gelen sivil toplum kuruluşu temsilcileriyle Bakanlıkta bir araya geldiklerini açıkladı. Ersoy, TÜROB, BETUYAP, TÜROFED, AKTOB ve TTYD temsilcileriyle sektördeki güncel gelişmelerin değerlendirildiğini ve turizmde sürdürülebilir büyüme ile yatırım ortamının güçlendirilmesine yönelik istişareler yapıldığını belirtti.

Bakan Ersoy, turizm sektörü temsilcileriyle toplantıya katıldı

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.