Bakan Bolat ile Bakan Çiftçi Ticaret Bakanlığı'nda görüştü
|
Ticaret Bakanı Ömer Bolat, İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi ile Ticaret Bakanlığı’nda görüşme gerçekleştirdi.
Ticaret Bakanı Ömer Bolat, İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi’yi Ticaret Bakanlığı’nda ağırladığını açıkladı. Bolat görüşmede ticaret güvenliği, kaçakçılıkla mücadele, sınır kapılarındaki hizmet kalitesi ve kamu hizmetlerinin etkinliği gibi konuların ele alındığı bildirildi. Bolat, kurumlar arası iş birliği ve koordinasyonun güçlendirilmesinin sürdüğünü ifade etti.
Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Yorum Yazın