Gündem

Adalar ve Silifke belediye başkanları görevden uzaklaştırıldı

|
İçişleri Bakanlığı, Adalar Belediye Başkanı Ali Ercan Akpolat ile Silifke Belediye Başkanı Mustafa Turgut'un görevden uzaklaştırıldığını duyurdu.
Adalar ve Silifke belediye başkanları görevden uzaklaştırıldı

İçişleri Bakanlığından yapılan açıklamaya göre, Adalar Belediye Başkanı Ali Ercan Akpolat ile Silifke Belediye Başkanı Mustafa Turgut'un görevden uzaklaştırıldı.

Bakanlıktan yapılan açıklamada, Akpolat'ın "suç işlemek amacıyla örgüt kurma ve rüşvet almak" suçlamaları kapsamında yürütülen soruşturmada tutuklanmasının ardından görevden uzaklaştırıldığı belirtildi.

Mustafa Turgut'un da aynı suçlamalarla yürütülen soruşturma kapsamında tutuklandığı ve bu nedenle görevden uzaklaştırıldığı kaydedildi.

Açıklamada, her iki belediye başkanının da Anayasa'nın 127'nci maddesi ile 5393 sayılı Belediye Kanunu'nun 47'nci maddesi uyarınca, geçici tedbir olarak İçişleri Bakanlığınca görevlerinden uzaklaştırıldığı bildirildi.

Adalar ve Silifke belediye başkanları görevden uzaklaştırıldı

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.